7 februarie 2008

#19

Cică nu e corect politic ca religia să fie predată în şcoli, pe motiv, chipurile, că se lezează opţiunile de credinţă ale individului. Bine, fie.

Dar dacă, urmând aceeaşi logică, eu aparţin unei secte ce afirmă faptul că materia numită „chimie” este o blasfemie la adresa nu ştiu cărui principiu ? Or să mă scutească de studiul acestui obiect ?! Nu ar fi corect politicnu mă scutească. A, şi mă deranjează şi culoarea roşie de la semafor. Ori să o schimbe cu lila (de parcă şi ştiu ce culoare e asta :)) ), ori mă simt discriminat. Asta ca să nu mai zic de curentul electric – pur şi simplu, dezagreez numărul 220, na!

În Anglia, profesorilor li se recomandă/cere să nu mai folosească cuvintele „mama şi tata” când vorbesc cu cei mici, ci să facă uz de mai generalul „părinţi” – pentru cuplurile de acelaşi sex, adicătelea. În Olanda, noua gramatică arată că substantivul „Hristos” nu mai e nume propriu, ci comun: „hristos”.

Chiar nu mai vreau să adaug nimic pe marginea acestor două ştiri. Mi-e prea scârbă.

Niciun comentariu: