12 decembrie 2008

Holbav - oameni, locuri, impresii (3)























14 comentarii:

marius grozea spunea...

excelent lucrat Andrei!
ma bucur ca am iesit impreuna :)
pe cand urmatoarea?

Andrei spunea...

mersi mult.
pai la proxima ocazie,nu ? :)
lumina lina!

JuliaM spunea...

frumoasa serie.felicitari!

Andrei spunea...

;) mulţumesc.

Anonim spunea...

Fain reportaj.

Andrei spunea...

:) fain multam, Andi!

Anonim spunea...

contrastul apus - rufe la uscat e super fain :))
favoritul meu e cadrul cu pisica ;)

Andrei spunea...

:) ma bucur mult ca iti plac.

cornel spunea...

super pitoresc si plin de culoare !
excelenta serie !

Andrei spunea...

Mersi mult, Cornel.

Iulia Elize spunea...

ce deosebita imi pare acea cu femeia umbrita pe portocaliul ei cu bordo si o pisica... totul e cald, in culoare, nimic discordant in nuante, doar pisica si hotararea femeii ce se indeparteaza stau oarecum intr-un inspirat contrast, mi-a placut mult de tot, ce sa mai zic... arta!

Andrei spunea...

Mersi mult. Ma bucură ce spui pentru ca fotografia cu batrana e și printre preferatele mele.

Andrei spunea...

Da, grozav !

Andrei spunea...

Gracias! :)