25 ianuarie 2009

8950

11 comentarii:

maimutza spunea...

asta e primu prezentator la bidon din istoria tv-ului, sau e prima reclama tv la tuica romaneasca?

Anonim spunea...

Superrâsul lumii foto asta!!În bidon avem palincă? :)

Andrei spunea...

Ce mi se pare f amuzant e ca amandoi, desi nu stiati unul de comentariul celuilalt din cauza/datorita moderarii, v-ati gandit in primul rand la continutul bidonului. :)) Ce ti-e si cu arhetipurile astea colective...

Eu unul, nu stiu de ce, la un moment dat ma gandeam sa numesc poza asta "Un el si o ea a veacului nostru". Am preferat pana la urma titlul neutru.

Anonim spunea...

andrei
buna ideea cu un el si o ea si mie imi sugereaza o conversatie muta fotografia, cea mai buna imagine de rutina si cuplu eu i-as spune dialog conjugal

Andrei spunea...

:) mie imi vorbeste cumva de omul postmodern, noi, adica - insingurat langa celalalt, legumizat de tubul catodic. o existenta surogat, o existenta prin lipsa, altfel spus. de aici legatura cu citatul de pe blogul lui Andi.

maimutza spunea...

bacicu, aceste cuvinte ne doare:

1. e doar un bidon deci nu are cum sa fie un el si o ea (decat daca esti beat si vezi dublu)
2. atata timp cat nu e in poza o tipa sau o masina, bidonul e "za next best ting"
3. imi pare rau sa te anunt ca omul post modern are lcd si nu tub

Andrei spunea...

:))

Anonim spunea...

Primul meu gand a fost asta: "saraci, dar impreuna". Si am ramas la primul gand.

Incorigibil de idealist din partea mea, I know. :))

Andrei spunea...

frumos, frumos gand! multumesc f mult pentru el.

eu nu cred ca asta inseamna idealism, ci 'realism', in sensul de aici: http://andreibaciu.blogspot.com/2009/02/47-fi-obiectiv.html

andrei

Anonim spunea...

Ma bucur. :)

Stiu, dar ma gandeam ca acel gand ar putea fi acuzat (de altii, nu de mine, ca mie mi-i drag) si de asa ceva. De altii mai... rigid obiectivi. :)

Andrei spunea...

stii ceva? sa fie sanatosi!

:)