1 august 2011

Peisaj în verde-albastru, cu pasăre chiar

8 comentarii:

Alina spunea...

Peisajul tau trebuia sa aiba si o usa sa pot ajunge acolo intr-o clipita :) Imi place mult.

Andrei spunea...

O, da, bună idee ar fi fost. :) În lipsa ei nu pot decât să-ți spun că îl găsești în satul Peștera, cum urci din Moieciu. Mulțumesc!

Andrei spunea...

Frumos peisajul, pe unde e locul asta grozav ?

Andrei spunea...

Scrie in comentariul meu anterior. ;)

Andrei spunea...

O, da, se pare ca n-am fost prea atent ;)) Multam !

Ana spunea...

Da, frumos loc. Si ce lumina ai prins! Dar localitatea se numeste "Moeciu", din cate stiu eu. :-)

Andrei spunea...

Asa e, cred ca ai dreptate. Dupa lumina, he-he, am stat vreo jumatate de ora. :)

ulle spunea...

Localitatea poarta numele de "Moieciu" conform panourilor de la intrarea, iesirea si interioriul comunei in discutie, ca sa nu mentionez si de google maps :D