8 mai 2021

Caractere

 



4 comentarii:

G. F. spunea...

La prima fotografie, cea cu arborele cu flori roz încadrat de rama din surcele, băiatul meu (clasa a VI-a, împlinește 13 ani luna viitoare) a interpretat astfel: în imagine este un păun. El este dincolo de țarcul determinat de surcele, este în libertate. Pentru că se simte liber și-a desfăcut coada, sărbătorește prin podoaba culorilor vii.

Andrei spunea...

Ce frumos și adevărat a simțit băiatul dvs. imaginea! Vă mulțumesc mult că mi-ați spus și, vă rog, mulțumiți-i și lui din partea mea!

G. F. spunea...

Vă mulțumesc, răspunsul dumneavoastră este foarte încurajator pentru el. Pentru noi, fotografiile pe care le publicați pe acest blog au devenit cu timpul un fel de fotografii de familie, ne sunt familiare de parcă ne-ar aparține nu în sensul posesiei, ci în sensul în care unele lucruri ajung să-ți compună lumea dîndu-i un caracter indestructibil în ciuda - sau poate datorită - fragilității lor.

Andrei spunea...

Mă bucură și mă onorează foarte cuvintele dvs. bune. Vă mulțumesc din inimă!
P.S. V-am trimis un mesaj pe mail.