31 martie 2009

Feerie


6 comentarii:

Camix spunea...

Instantaneu, mi-am amintit de doua tablouri, Agonie si Extaz.

http://adamaica.wordpress.com/2007/08/22/emanuela-lucaci-agonie-si-extaz/

Andrei spunea...

hei, multam pentru felicitari si pentru link. :)

Camix spunea...

Intebare: am vazut in revista ca a expirat termenul de trimitere de poze pentru concursul martie "de nunta". cand apare revista de obicei, la inceputul lunii? (recent am fost la un curs foto in munti si am inceput frenezia cu fotografiile)

PS: multe fotografii extrem de reusite intre cele participante!

Andrei spunea...

teoretic, la inceputul lunii ar trebui sa apara, dar, de gasit, eu unul o gasesc pe vreo 15 ale lunii.

e grozav ca te-ai luat si tu de fotografie ;) . mie unul mi se pare o binecuvantare, fara vorbe mari. daca te pot ajuta cu ceva, nu ezita. am de exemplu niste carti despre foto in format pdf etc.

bine-ai venit in randul nostru.

iti pot ura de acum,
asadar,
lumina lina! (ca intre fotografi)

Camix spunea...

OO, daaa, super! Vreau cartile, eram in cautare. Multumesc mult. Poti vizualiza la comentarii emailul meu?

Pasiunea de foto o am de foarte multa vreme, dar nu stiam ce trebuie sa urmaresc intr-o fotografie, care sunt regulile mari. Si apoi ce pot face cu aparatul pe care il am; fatza de profesionisti, e foarte... :)) canon a550.

A fost nevoie de un curs care sa ma aseze putin pe picioare. acum incerc sa umblu. :)

Andrei spunea...

daca e-mailul tau este timposibil@gmail.com, atunci inseamna ca tocmai ti-am raspuns. ;)