6 noiembrie 2009

Prima mea carte!



Cu două mici precizări. Nu e de fapt a mea, ci eu doar am bucuria să-i ilustrez coperta printr-o imagine din seria Haiku. Autorul este profesorul academician Mihail Dragomirescu, care, prin romanul Zbor peste destin, apărut la Editura BrumaR din Timişoara, „doreşte să ofere publicului o posibilă întâlnire cu lumea unui medic, sub cupola viselor umane comune“. Şi, doi, dacă e vorba de poze, cartea nici nu ar fi prima în care am şi eu o lucrare. În rest, e exact aşa cum arată titlul. :)

7 comentarii:

beze spunea...

Felicitari, Andrei!

Andi spunea...

Felicitari, din toata inima! Meriti cea mai valoroasa expunere :)

Andrei spunea...

:) va multumesc foarte.

maimutza spunea...

asteptam cu nerabdare vederile cu salutari de la costinesti si prima ta carte de colorat :)

decat ma oftic, felicitari!

Andrei spunea...

sa traiesti,mister!
cu vederile s-o rezolva, dar carte de colorat n-ai sa vezi, de ce crezi ca m-am luat de fotografie? :)

maimutza spunea...

pt ca nu ai ureche muzicala!? altfel ai fi cantat si tu niste manele: ai fi ajuns si tu cineva in viata!

=))

sa traiesti si tu. ne vedem la patinuar! vine sfantu tau, dai si matalutza un vin fiert?

Andrei spunea...

da-mi voie sa iti spun ca, legat de manele, desi nu ma ridic evident la pretentiile pe care le implica o atare vocatie, ele mi-au marcat pour toujurs viata cand, licean fiind, am vazut un album de manele al nemuritorului nicu paleru. albumul se numea "nicu paleru. tandru si sexi". binom adjectival ce a devenit, deloc surpinzator, nu-i asa?, idealul meu existential. ma rog, supraexistential. metaexistential. suprameta... :))

cu vinul - gata, s-a facut, ar fi chiar frumos din partea mea, nu ? ;)